Ik ben een beetje ziek, niets ergs, gewoon flink verkouden met keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, koorts en duizeligheid. Maar voor mij is het erg genoeg, ik ben namelijk de slechtste zieke op deze aarde, er zijn mannen die zouden van mij kunnen leren echt waar..... Want ik ben enorm zielig als ik ziek ben, begrijp ook niet dat de wereld gewoon doordraait als ik ziek ben.... dat er niet steeds een zacht pratend iemand naast mijn bed zit om me te vertroetelen.... nee niets van dat alles, ik ben helemaal alleen en zoo zielig.....

6 reacties:

Blondie Power zei

Och wijffie toch....

had ik het maar eerder geweten, dan had ik aan jou bed gezeten ipv (extra) aan bureautje bij MP.

The world according to El zei

Nee hoor ben je gek, zoveel betaal ik niet :-), maar wel hartstikke lief van je, gelukkig ben ik al een stuk beter

Blondie Power zei

Een lach op jou gezichtje laten verschijnen is mij meer waard dan al die dikke euro's die MP mij betaald...






;-)

Smitsky zei

Tja, ik moest ook hard aan de arbeit....Anders had je er twee aan je bed gehad ;-)

Gezellig!

The world according to El zei

inderdaad gezellig, Nance er nog bij hadden we een feestje, kunnen we ook wel een keer doen als ik niet ziek ben hoor..

Tummetje zei

Als je nou iets eerder ziek was geweest dan hadden we samen ziek kunnen zijn. Alleen ik ben de beste zieke die je maar kunt bedenken want ik hou nl niet van thuis zitten. Dus ik had ook graag aan je bed gezeten.