BB


Gisteravond was het weer zo ver, Bakkie Bingo!! Een van mijn meest favoriete tijdsbesteding. We waren met een gezellige groep van 8 man en een butler en ik had echt een goed gevoel over onze loten. Terecht want Margreet heeft een prijs gewonnen, alleen is nog een beetje onduidelijk wat het was dat horen we maandag. We zijn nog verwend door AJ en Lijd door een verrukkelijke wilde zalm die echt heerlijk was en waar we vanmorgen zeer decadent mee gaan ontbijten. Al met al weer een zeer geslaagde avond.

3 reacties:

elbakero zei

Zekers weten gezellig.

Beginnen met kleine prijsjes en eindigen met grote!

Mijn dagboek zei

de gezellig heid is al de hooftprijs toch . als je maar lol hebt gr mij

Smitsky zei

Jaaaaaaa, de eerste keer meegemaakt. Maar zóóóó gezellig.. Al die dotjes op nummertjes zetten..

Mijn vrije zaterdagavond was zeer goed besteed.