Een raar ding dat liefde, soms begrijp je werkelijk niet waarom mensen van elkaar houden, dan heb je van die stellen waarvan je niet begrijpt dat die bij elkaar zijn en soms heb je van die koppels die zo goed bij elkaar passen, dat je je lam schrikt als je hoort dat zij uit elkaar gaan. Mijn B. en ik zijn al bijna 23 jaar een stel, na heel lang om elkaar heen gedraait te hebben (hij was een vriend van mijn broers) is het eindelijk wat geworden. We zijn vrij vlot gaan samenwonen na 2 jaar getrouwd en we zijn dit jaar dus alweer 20 jaar officieel bij elkaar met papieren en al. B. zegt altijd dat hij er geen seconde spijt van heeft gehad, wat logisch is want ik ben vreselijk lovely, echt iemand waar je wel van houden moet :-), maar andersom......Ook geen seconde spijt, hij is zachtaardig, lief, zorgzaam, een beetje kinds, positief en mijn man. Natuurlijk zijn er wederzijds ergenissen maar die worden steeds minder, je leert ermee leven, dat heeft tijd nodig. Maar al met al, het zit wel goed hier.


Speciaal geschreven een week na valentijn, omdat liefde niet iets is van 1 dag, maar van een heel leven.

2 reacties:

Smitsky zei

Het is en blijft wel "werken" ;)

Maar het is ook wel heel fijn om al zo lang met elkaar te zijn. Het wordt anders, dat is zeker..

Ik zeg, het wordt leuker!

Mijn dagboek zei

JE hebt gewoon een vent waar je wel van houden moet..
hij blijft sexy gr mij