Dat is de vraag die ik iedere dag in ieder geval 3 x te horen krijg en meestal krijg ik dan van een van de 3 wel het commentaar "dat eet ik niet" zucht..... Alsof het als moeder niet lastig genoeg is om iedere dag weer een verantwoorde lekkere maaltijd voor de dag te toveren, wat een ellende. Ze lusten een aantal dingen allemaal (boontjes en spinazie) dus dat eten we iedere week maar verder is er altijd wel iemand die zegt ...... Nu hebben ik een regel zondag en woensdag kook ik niet. Meestal maakt B. dan zondags lekkere soep, of gebakken aardappeltjes met sla of iets anders, maar ook vaak genoeg is het gewoon een warm broodje met kaas. Woensdags kook ik niet omdat dat de enige dag in de week is waarop ik altijd vrij ben en dan wil ik geen verplichting dus halen we dan meestal patat of gooien een pizzaatje in de oven. Deze week heb ik het eens anders gedaan, ik heb een weekplanning gemaakt en alle boodschappen daarvoor zover mogelijk in huis gehaald en nu pieker ik verder lekker nergens meer over, maar het blijft een crime dat koken.

Vandaag eten we Hollands pannetje, gehaktpannetje broccoli, lekker gezond en heel makkelijk

3 reacties:

Smitsky zei

whahahaha, ik zit ook al te zeuren over het eten...Wel heel toevallig..hihi

Mijn dagboek zei

IK DENK IK DENK IK DENK SPAGETTI DAT LUSTEN ZE ALLEMAAL .. MAAR HET BLIJFT LASTIG HOOR VROEGER VRATEN ZE ALLES OP WAT JE KOOKTE NU ZEGGEN ZE DAT LUST IK NIET... MAAR DAN ROEP IK ALTIJD : DAAR BEN JE VAN GROOT GEWORDEN . FIJN WEEKEND GR MIJ

Anoniem zei

je bent vergeten erbij te zetten dat je 2e dochter(je liefste dus) alles lust