Ik weet dat de meeste mensen liever geen serieuze blogs lezen en er al helemaal niet op willen reageren, maar ik heb dit blog bedoeld als een dagboek en er gebeuren in mijn leven toch ook wel eens dingen die niet hilarisch zijn, niet vaak maar toch wel eens.
Ten eerste was ik mega aangekomen en daar niet blij van geworden.
Ik had net een lieve vriendin/collega aan de telefoon en die betwijfelde of het wel zo goed met me ging als dat ik zei. Eigenlijk gaat het voor de tijd van het jaar heel goed met me, ik ben namelijk een beetje slecht weer depri altijd. Terwijl ik dit zit te typen kijk ik "over mijn lijk" over jongeren die niet lang te leven hebben en de tranen rollen mij over de wangen, wat zijn zij dapper en wat zeur ik dan regelmatig over dingen die er niet toedoen.
Het spannenste wat mij deze week is overkomen is te danken aan big brother. Hij is in contact gekomen met een medium, iets waar wij beiden heilig in geloven. Deze medium heeft dingen verteld die ze nooit had kunnen weten en hoewel ik er eigenlijk niets over wil horen, wil ik aan de andere kant juist graag alles weten, heel dubbel. Nu wil big b. binnenkort met zijn broer en zussen eens samen praten over deze belevenis, ik wil dit ook heel graag en ook weer niet. ppppffff

2 reacties:

Smitsky zei

Ja, het kan altijd beroerder..We hebben het niet zo beroerd ;)

Goh, ik wil er ook nog een keer heen, zo'n medium. Maar dan wel een echte...

Effe Uppen zei

Tsja, zo'n medium. Ik ben er van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar of het altijd goed is om er meer over te weten. Ik weet het niet. Ik ben er heel dubbel in. Aan de ene kant lijkt het me geweldig om eens naar toe te gaan, maar aan de andere kant...... Dus Elske, ik snap het volkomen.