Ik ben al van heel kleins af een feyenoord fan, geboren uit het afzetten tegen 2 broers die fanatiek Ajax fans zijn en je moet toch iets om je te onderscheiden. Ik kreeg verkering met een Feyenoordfan die ook in een keer een Ajax fan werd (hij ontkent dit nog steeds, zegt dat hij toen al een Ajax fan was, maar dat is echt niet waar anders hadden wij nooit verkering gekregen).
Vandaag ben ik met mijn schat naar Heerenveen geweest en het was weer geweldig, heerlijke sfeer hangt daar altijd en mijn Feyenoordhart loopt toch wel warm voor deze ploeg, ik denk zelfs dat ik mezelf wel een Heerenveen fan ga noemen (heb al een sjaal van ze). Vandaag hebben ze verloren met 2-3 dat is jammer maar ze blijven sportief de Friezen. Dus bij deze HEERENVEEN RULES!!! En om de middag/avond heerlijk af te sluiten zijn we nog lekker uit eten geweest.
Collega SD zagen we in de pauze in een keer zitten een aantal stoeltjes van ons af, wat een kleine wereld is het toch.

4 reacties:

Anoniem zei

Nou ik ben geen fan van ook maar een voetbalclub eigenlijk..(heb ook geen broers die ergens fan van zijn.. alleen een vader en een moeder die van 2 verschillende partijen fan zijn). Dus ik ben voor de partij waar de jongen die k wel leuk vind voor is. Maar nu is dat dus geen.. dus nu voor jou lieve moeder van me.. Ik ben een heereveen fan;).
Groeten je allerliefste dochter(je kan zelf wel raden wie he).

Mijn dagboek zei

gaaf he dat je skat dan vol houd van ajax.. jammer dat ze dan verliezen maar het is spel toch
heb je wel lekker gegeten gr mij

Smitsky zei

Onze familie was/is voor Feyenoord. Altdij geweest. Ik voor die club die de mooiste mannen heeft ;)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.