Zaterdag was het echt heerlijk weer en daar heb ik volop van genoten, gisteravond heeft Bennie met een Tollebeker derby meegedaan, namelijk het jaarlijkse volleybal straten toernooi en ze hebben het heel goed gedaan, tot de laatste party waarin Bennie zijn enkel verzwikte, maar stug doorgaan he, die bikkel van mij :-).

Vanmorgen kreeg ik zoals iedere zondag mijn ontbijtje op bed en meestal blijf ik dan nog even soezen, maar vanmorgen ben ik er gelijk uitgegaan en een stoel achterin de tuin neergezet en heerlijk tot diep in de middag in het zonnetje gezeten. Krantje gelezen, boek gelezen, wasjes gedraaid, konijntje hupte in de tuin terwijl zijn hok verschoond werd, poes rekte zich nog eens lekker uit in het zonnetje en overal om ons heen hoorde je de echte voorjaarsgeluiden, vogels, spelende kinderen, mensen iets roepen naar elkaar, heerlijk ik heb genoten en heb weer voldoende vitamine D getankt voor de komende weken. En straks kruip ik in mijn heerlijk verschoonde bed, met voor het eerst dit jaar buiten gedroogde lakens, heerlijk.....

1 reacties:

Mijn dagboek zei

wat zal jij lekker geslapen hebben vannacht gr mij