De hele dag door gaat het hier "doe die deur dicht" werkelijk zo'n 40 x per dag hoor je van alle kant en die kreet, deuren dicht doen daar zijn wij niet goed in. We zijn al 2x op vakantie gegaan met de voordeur wagenwijd open. Kregen we een belletje van "zijn jullie al weg"?? Want de deur staat nog open. Ook de deur achter de kont dichtdoen schijnt zeer moeilijk te zijn. Gisteravond, de hele familie lag al in bed en Bennie was al in diepe rust (ik lag nog tv te kijken) bedacht ik me in een keer dat ik de wasmachine vergeten was aan te zetten. Dus ik op blote voeten die koude bijkeuken in, stond de wasmachine natuurlijk allang te draaien, dus ik in het donker weer op weg naar boven zie ik een groot gapend gat, voordeur helemaal open, niet goed dichtgedaan en waarschijnlijk heeft Jansen gedacht, das handig kan ik zelf weten of ik vannacht buiten of binnen slaap en de deur verder open geduwd. Nee deuren en de fam. Neve, geen goede combinatie

6 reacties:

Smitsky zei

Dat is geen gemakzucht... dat is jullie gastvrijheid.

De deur staat gewoon bij jullie open, voor iedereen :)

BadBunny zei

Nou ja, scheelt weer voor een inbreker. Hoeft ie de deur niet te forceren! ;-)

Effe Uppen zei

En het scheelt ook weer reparatiekosten

Kazahn zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Blondie Power zei

ja dat is gewoon gastvrijheid..

dat getuigt wel weer..

en die Jansen.. wat een skattie h'e..

Mijn dagboek zei

ik sluit me bij smitsky aan ..
gastvrijheid staat bij jullie hoog in de vaandel gr mij