Nee geen blog over grappen en grollen van 1 april daarvoor verwijs ik naar dit blog en naar dit weetje, nee dit gaat over de belofte van april want ook al zeggen sommige wel pessimistisch, aprilletje zoet draagt nog wel eens een witte hoed, ik ben daar psygisch niet meer aan toe, ik ben toe aan ZON. Dus gistermorgen stond ik vol verwachting naast mijn bed en trok de gordijnen open en zag alleen maar donker, was even vergeten dat het een uur vroeger was en dus alweer donker als je opstaat. Dus vlug douchen en naar beneden om te kijken op ons weerstation. Mmmm enige teleurstelling toen ik zag dat er toch wel een wolkje met regen opstond maar kan allemaal nog wel goed komen toch?? Goed gisteren zijn er geen grappen uitgehaald met mij, ik heb er tenminste niets van gemerkt en thuisgekomen ben ik na het eten direct in bed gekropen. Zover voor 1 april dacht ik. Maar toen ging de telefoon, mijn lieve vriendin Dino die vroeg of ik iets te doen had en of ik haar uit de brand wilde helpen door mee te gaan bowlen in Sneek, want zij bowlt in een amateur competitie en er had iemand afgezegd. Nou ja dan zeg je geen nee. Dus vlug de kleren aan en naar Lemmer en vandaar uit naar Sneek. Nou zal ik over deze avond niet te veel vertellen behalve dat het vreselijk ouwehoeren was en dat ik 3 rondjes gebowld heb met een strak gemiddelde van 72, dus ik denk niet dat ik weer gevraagd wordt. Op de terugweg naar huis in een keer een flits achter me,
Ja mevrouw we rijden al een tijdje achter u (heb ik natuurlijk weer niets van gemerkt) en het viel ons op dat u zo rustig reed (Ja agent ik ben nog zo'n muts die zich aan de regels houd) en we vermoeden dat er drank in het spel is, heeft u nog tot zo laat gewerkt (Nee hoor ik rij altijd om kwart voor 2 's nachts door de polder op zoek naar leuke agentjes) en heeft u ook drank genuttigd (nou dat is toch alweer een jaar of wat geleden) Nou mevrouw dit ziet er allemaal goed uit en ik ruik niets dus ik wens u een prettige reis naar huis (ik u ook agent maar nu is er wel weer 10 minuten van mijn slaaptijd af en wie vergoed me dat?) Dus om 2 uur eindelijk thuis en direct door naar mijn warme mandje. Nu maar hopen dat de rest van april iets rustiger verloopt.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

HEB JE GEEN BOB SLEUTELHANGER GEKREGEN MEESTAL GEVEN ZE DIE WEG. HEB JE NIET VOOR NIKS 10 MIN MINDER GESLAPEN GR MIJ