Vanavond hadden we weer eens de eetclub, we zijn hier een aantal jaar geleden mee begonnen maar al een hele tijd niet meer gedaan. We zijn met z'n 6en, zusje met man en wederzijdse vriendin en man. Iedereen is verantwoordelijk voor een deel van de maaltijd en het stel waar gegeten wordt verzorgd het hoofdgerecht. Dit keer was het bij ons en er is een regel, je moet iets maken wat je nog nooit eerder gemaakt hebt. Het voorgerecht bestond uit zelfgemaakte uiensoep met kruidenboter en stokbrood (2 soorten, olijven en nog iets) en nog iets heerlijk voor op het stokbrood maar ik heb geen idee hoe het heet maar heerlijk was het. Het hoofdgerecht was karbonade met een kaassaus, gebakken champignons met tijm, boontjes met spekjes en gebakken aardappelen (zie foto) en het toetje was een flensje met ijs, chocolade saus, walnoten en aardbeiden gedoopt in chocola. Alles was even lekker en we hebben gesmuld. Volgende x is het bij vriendin thuis en zijn wij verantwoordelijk voor het toetje. We hebben vanavond afgesproken dat er ook een thema komt maar dat horen we nog. Ik hou jullie op de hoogte!

3 reacties:

Smitsky zei

Mjammie! En gezellig!

Koken kan ik echt niet...zelfs niet al legt iemand het mij voor mijn ogen uit. Ben in staat om alles te verknallen..

Ben bang dat ook niemand mij zal vragen voor een kookclubje.. Gek he?

elbakero zei

Houd het glas goed vast, Bennie!

Blondie Power zei

't ziet er lekker uit..

Had je punten genoeg gespaard??? ;-)