Zo, het weekend is weer voorbij en we gaan weer een spliksplinter nieuwe (zonnige) week in. Het was een heerlijk weekend, zeer ontspannen al hebben we gisteravond nog wel even een fietsendiefstal in scene gezet. Dochter nr. 1 was bij een vriendin en had de fiets van haar zusje buiten het hek niet op slot laten staan. Zusje kwam langslopen en heeft haar fiets meegenomen en na overleg met haar alleswetende moeder besloten de fiets te verstoppen. Dochter 1 kwam behoorlijk overstuur thuis en was zeer kwaad toen ze er achter kwam dat het niet echt was. Nu maar hopen dat ze haar lesje geleerd heeft. Verder gaat het weer erg goed met de punten, ik begin stiekem te geloven dat het weer gaat lukken, maar ik ben voorzichtig, weet dat het elke dag een strijd is. En nu gaan we ons opmaken voor het grote feest van 3 mei, dan is dochter 3 jarig en we worden daar iedere dag aan herinnert. Heerlijk als je nog jong genoeg bent om je verjaardag leuk te vinden :-)

3 reacties:

Mijn dagboek zei

lekker he dit weer kan er ook zo van genieten . en een verjaardag in het vooruitzicht maakte je als kind toch ook zo blij. en je punten meid dat gaat je lukken hoor . gr mij

Blondie Power zei

Die punte.. dat roggelen we wel ff..

Smitsky zei

Mooooooooooi weer vandage, zelfs rooie koontjes aan over gehouden, toen ik vandaag mijn pafke zat te doen op het eenzame stoeltje buiten..