Even een update over een (tot nu toe) lekker weekend.

Vrijdagavond lekker wezen (goed doel) bingo-en (niks gewonnen zoals altijd) en omdat ik last had van mijn schouder (en geen zin in rijden had) reed Nancy in mijn auto. Op de terugweg moest ze dus blazen, hierover wil ze zelf een blog schrijven dus vertel ik daar niets over. Zaterdagmorgen hebben we dochter 2 met vriendin naar Zwolle gebracht om te winkelen, kleedgeld gehad dus..... Vandaar zijn Bennie, dochter 3 en ik doorgereden naar Balkbrug naar een heel groot tuincentrum waar we ons hebben vergaapt aan de mooiste tuin ideeën die ik ooit gezien heb. Daar hebben we ter plekke een plan voor de (voor) tuin gemaakt die natuurlijk ver boven het budget ligt :-(. Vandaar nog even langs mijn favoriete restaurant, ja ja die met die grote clown en echt alleen sla gegeten. Gisteravond zeer plezierig gewerkt en vanmorgen al heerlijk mijn ontbijt op bed gehad. Dochter 2 en 3 zijn zonder al te veel ruzie hun kamers aan het opruimen en dochter 1 slaapt uit, was nl. nogal laat thuis van het stappen. Straks weer even werken en dan is ook dit weekend alweer voorbij.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

maarre weet je nu hoe de voortuin word?????????? gr mij