Een paar weken geleden kwam mijn schat thuis met het nieuws dat hij de 11 dorpenloop ging lopen, niet voor het dorp dat ging allemaal te hard en te fanatiek, nee met collega's. Bennie was ingedeeld voor de afstand Nagele - Tollebeek. Nu was hij een tijdje uit de running geweest wegens een zere enkel en trainde pas weer een maand maar hij heeft een strakke 11 km per uur gelopen. Zijn collega's die met auto's de rijders volgden stonden hier op de stoep hem luidkeels aan te moedigen en collega Niels en voormalig baas Harm fietsten met alle lopers mee, al met al heeft Bennie genoten. En ik? Ooh ik heb de boodschappen gedaan, koffie gezet, Bennie weggebracht naar Nagele hem aangemoedigd, wassen gedraaid, gewoon wat een vrouw doet op een zaterdag.

3 reacties:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Blondie Power zei

pffff wat is die goed h'e..?!?

Hij had er wel heerlijk weer bij vandaag!!

En Niels op de fiets? Heb je daar geen foto van?? Dat wil ik wel eens zien, want volgens mij heeft een fiets -net als een motor overigens- veelste weinig wielen!! Hahahaha!

elbakero zei

Toppie bennie!