Gisteravond was het weer zo ver, voetbal op tv. Niet erg we hebben meerdere televiesies dus ik kan al mijn favoriete series gewoon volgen maar wat ik niet begrijp is wat er na het voetbal komt, nl. de nabeschouwing. Wat is dat? Waar is dat voor nodig? Je hebt de wedstrijd toch gezien, je hebt toch geen "kenners" nodig die je nog een keer gaan vertellen wat je precies gezien hebt? Raar vind ik dat. Stel dat er na Grey's Anatomy in een keer 4 vrouwen aan een tafel gaan zitten en vertellen wat we nu precies gezien hebben met slowmotion beelden en kringetjes om bepaalde scenes. Zouden wij helemaal niet pikken, we zouden onmiddelijk roepen, denk je dat we gek zijn?? Hup een andere serie erachteraan, geen gelul. Maar mannen niet. Ze noemen het zelfs de derde helft. Rare jongens.....

5 reacties:

Blondie Power zei

het is idd wel een beetje absurd h'e...?!

Smitsky zei

Mannen! Maar hoe vind je dat nou dat die gozer haar zomaar voor het altaar heeft laten staan.. Da's ook l*llig he?

Mijn dagboek zei

de derde ronde komt meestal uit een flesje .. nee doe mij maar een soopie. gr mij

elbakero zei

Bla bla bla
http://elbakero.blogspot.com/

BadBunny zei

Voetbal is zóóóó saaaaaaaaai!

Eerste, tweede of derde helft...