Vandaag was het gejate fietsenkijkdag in Emmeloord. Aangezien ik mijn lief om 1 uur moest afleveren op zijn werk was ik rijkelijk vroeg bij het politiebureau dus ben ik eerst maar even lekker in de bibliotheek de flair wezen lezen om keurig om half 2 bij de politie binnen te stappen.
U moet hier niet zijn mevrouw, maar bij het concern voor werk, productieweg 5. Dus de Naf Naf ingeschakeld en op naar de productie weg. Midden op het industrieterrein zegt dat kl... ding, bestemming bereikt de bestemming bevindt zich rechts, HUH??? Ik sta echt tegenover een autobedrijf en niet bij het CVW. Dus mijn steun en toeverlaat gebeld en al Naf Naf vervloekend verteld waar ik stond, rij hier maar heen zei mijn lief ik ga wel even met je mee. Dus naar van Wieren gereden en samen naar de fietsen wezen kijken. Niet dus, mijn fietsje stond er niet tussen maar ik mag 7 mei bellen dan hebben ze weer een rondje Emmeloord gedaan en misschien heel misschien.... Zag trouwens ook geen damesfiets met kinderzitje..

3 reacties:

Smitsky zei

Da's jammer! Blijkt trouwens wel weer dat je meer op je lief kan vertrouwen dan op je Naf Naf..

Blondie Power zei

tuurlijk kan ze beter op haar hunkie vertrouwen.. hij is immers de beste planner v/d Polder.. (slijm slijm..)

En echt jammer dat je fiets er niet stond... was mooi geweest..

elbakero zei

Er stonden hier toch echt twee mannen van het CVW met hun busje :-)