Het is haar op haar sloffen gelukt, mijn nummer 3 heeft 4 x 11 km. gelopen zonder een centje pijn. Iedere avond kwam ze vrolijk thuis en sprong of op de trampoline of vroeg of ze nog even kon spelen met een van de buurtkinderen, dus echt moe was ze niet. Nummer 1 heeft ook gelopen en de laatste avond in clown kostuum en ook zij is altijd even goedgehumeurd thuisgekomen zonder ook maar ergens last van te hebben. Yanouck kwam ook binnen lopen met gips (knap hoor) en collega Remco had zijn eigen kinderen ingeruild voor andere exemplaren maar keek er niet minder vrolijk om. Al met al was het weer groot feest, deze intocht en mijn complimenten voor iedere loper.
De favoriete kleur tijdens het lopen was vandaag oranje, gek he?

5 reacties:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Blondie Power zei

Mijn zusje liep met de rolstoel club van het Hof van Smeden en heeft hier ook (bijna) alle oranje boa's, hoeden, shirts en vlaggen op gehaald om die oudjes te versieren in het oranje...

Maar knap hoor van kind 1 (die er leuk uit ziet zo) en van kind 3 (die er ook weer vrolijk uit ziet!)

elbakero zei

Zeker knap van de kinderen. Het was errug gezellig en ik ben blij verrast met mijn mooie medaille. Haha. Bedankt!

Smitsky zei

Oranje? Oranje?

Maar ze zien er mooi uit!

Mijn dagboek zei

wat goed van ze .echt en dan nog willen spelen. nou je had mij weg kunnen dragen hoor gefeliciteerd dames gr mij