Zondag was mijn schat dus jarig en hij wist helemaal niets, ja een motor maar ik ben natuurlijk Sinterklaas niet. Nu had Bennie het wel eens gehad over zijn allereerste langspeelplaat (voor de jonge lezers, zo'n grote zwarte schijf waar een naaldje overheen krast en dan komt er muziek uit) en dat hij daar zo graag eens een cd van zou willen hebben, dus na lang zoeken (Bol.com) vond ik zijn allereerste lp op cd. Gelijk besteld maar vandaag is hij pas binnengekomen en we zitten er nu naar te luisten, helemaal niet slecht. Hot August Night van Neil Diamond.

Komt er in een keer een herinnering boven, we hadden net verkering en op een gegeven moment verteld Bennie dat hij gek was van Neil Diamond, nou met 2 oudere broers en zus is er voor iedereen wel wat liefs in de LP kast dus ja hoor een van Neil Diamond gevonden. Dus toen pap en mams op bed lagen en wij aan het hanky panky konden beginnen de lp opgezet. Bennie begint mee te zingen en heeft dat gedaan tot de lp afgelopen was (beide kanten) dus die is niet meer vaak meer gedraait ;-).
Van dochter 1 heeft hij nog deo en doucegel gehad, dus hij kan binnenkort het AXE effect uitproberen en van dochter 2 een set bier met 9% alcohol en glas (die wil haar vader ook graag een keer dronken zien) van dochter 3 een prachtig schilderij van de dieren die we hebben en de dieren die ze nog graag een keer zou willen hebben.

3 reacties:

elbakero zei

deactiveren op website :-)

Smitsky zei

Wat is hanky panky?

Ben erg benieuwd naar het schilderij van kleine Merel (dochter 3 toch?)..

Mijn dagboek zei

.Benny en dronken.. bel effe als het zover is . gr mij