Het had een oranje gekleurd blog moeten worden, met veel olé olé olé olé, maar dat is het niet geworden. Merel vroeg net aan me ben je "verdrietig mama" daar moet ik dan toch wel een beetje om lachen, want verdrietig ben ik niet, jammer vind ik het, dat natuurlijk wel maar er zijn natuurlijk veel ergere dingen in de wereld.
We gaan nu dus weer over tot de orde van de dag en bereiden ons voor op morgen, dan is mijn schat namelijk jarig. Nog een jaar en dan weet hij eindelijk waar Abraham die verrekte mosterd nu eigenlijk vandaan haalt, maar morgen nog niet, morgen zit hij nog aan de goede kant van de 50.

3 reacties:

Smitsky zei

Gefeliciteerd met je schat!!

Goh, al bijna 50? Zou je niet zeggen..

Lien zei

Gefeliciteerd!

Mijn dagboek zei

gaaf he van harte gefeliciteerd met je skattien. en b is nog echt een broekkie hoor . ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.
gr mij