Ik ben niet zo heel handig en vergeetachtig bovendien en dat is geen gunstige combinatie bleek gisteren maar weer. Ik zat gistermiddag gezellig met mijn oudste spruit op de bank te keuvelen toen de telefoon ging. Mam, juf Loke voor jou, shit shit shit 10 minuten gesprek helemaal vergeten. Ik gilde in de telefoon "ik kom eraan" en vloog op de allereerste fiets die ik tegenkwam en dat was die van Natas. Nu heeft Natas net een nieuwe fiets en die is hoger van instap dan de mijne en ook kleiner. Ik vloog door het dorp heen, wilde bij school afstappen en bleef met mijn voet haken achter het frame, knalde achterover met mijn hoofd op de stoep. 2 juffen vlogen de school uit om me overeind te helpen en ik kon alleen maar aan mijn hoofd voelen en huilen. Een enorm ei en een kwartiertje later (ben gewoon na het gesprek naar huis gefietst) lag ik op bed met een enorme hoofdpijn. Oudste heeft gekookt en ik heb alleen maar duizelig om me heen gekeken. Nu gaat het een stuk beter en ga ik vanavond gewoon werken maar wat ben ik geschrokken.

De vraag op school was: is dat normaal bij jullie in de familie dat je op je hoofd valt op het schoolplein?

3 reacties:

Smitsky zei

Nou, dat is geen vraag meer, dat is dus een feit ;)

Maar zeker weten dat je er geen hersenschudding aan hebt overgehouden???

Mijn dagboek zei

zit denk ik al in de genen van de familie. maar tis mooi klote,
je had ook wel een hersenschudding op kunnen lopen. sterkte gr mij

elbakero zei

Nou, was wel even schrikken hoor. Doe dan toch ook rustig.