Na al een tijdje op zoek te zijn geweest via mijn eigen favoriete site naar een koelkast en na diverse biedingen te hebben gedaan, besloten we toch dat het te kort dag werd en dat er dan maar een nieuwe moest komen. We hebben zaterdag en zondag feest en hebben dan toch echt een koelkast nodig voor het bier en (als er plaats is) fris. Dus wij woensdagavond naar de winkel waar je zeker niet naar binnen mag als je enigszins getikt bent en na een uitgebreide controle mochten we naar binnen. Koelkasten genoeg en dus gauw een keuze gemaakt. Leveren jullie ook aan huis, ja natuurlijk, komt er wel 15 euro bij maar dan wordt hij op zijn plaats gezet, mooi doe maar dan graag vrijdag. Nou we hebben deze koelkast niet op voorraad dus dat wordt zaterdag... Om een lang verhaal kort te maken, geen koelkast en wij vroegen ons op de terugweg af of we toch niet een beetje gek waren. Al met al heb ik een prima koelkast gekocht in een winkel in Emmeloord (die waar vroeger aambeelden verkocht werden) en deze wordt vanmiddag bezorgd.

Gisteravond zijn we bij collega Josh op kraamvisite geweest, met z'n 5en in de toyota naar Duitsland, vreselijke lol gehad. Een prachtig klein kindje die direct op mijn moederlijke borst in slaap viel en ook gewoon door bleef slapen wat ik ook deed. Het was heel gezellig en na eigenlijk veel te lang zijn blijven hangen weer vertrokken met een andere chauffeur. Op de terugweg nog even een ijsje gescoord bij mijn favoriete restaurant M. Een drukke maar heerlijke dag.

1 reacties:

Smitsky zei

Nee hoor, je bent niet gek. Hoogstens een beetje gestoord ;)