Omdat ik de pool in heb gevuld op het werk ben ik fanatieker aan het voetbal kijken dan dat ik normaal gedaan zou hebben en ik vind het genieten. En dan gisteren de 3-0 van onze jongens tegen Italië, de ploeg waar we nooit van zouden winnen, lekker puh.
Maar omdat ik nu naar andere zenders kijk dan normaal en ik de zenders opneem waar ik anders naar kijk heb ik 2x zoveel tijd nodig om alles te zien. En dan heb ik nog een paar heerlijke boeken liggen die ik echt wil lezen (een nieuwe is net bezorgd door een over-vriendelijke postbode) de leesmap is net bezorgd en daar staan ook behoorlijk veel columns in die ik echt moet lezen en dan staan er nog 3 (zeer volle) wasmanden met schone was die weer de kasten in moet. En deze week moet ik van de 7 dagen er 6 werken, dus ik moet keuzes maken en daar ben ik zeer slecht in. Ik ben toe aan vakantie....

1 reacties:

Blondie Power zei

wanneer moet ik ff komen om die was op te vouwen??
hahahaha