16
















En dan is mijn 2e meisje ook al weer 16 jaar, is het 16 jaar geleden dan ik om kwart over 1 wakker werd met buikpijn, 16 jaar geleden dat 3 uur later mijn kleine indiaantje geboren werd (vuurrood en pikzwart haar), 16 jaar geleden dat mijn zusje en moeder om 5 uur 's morgens al binnenstapte om ons te feliciteren terwijl wij heel gelukkig met z'n 4tjes in bed lagen. (Toen sliep ze nog dat heeft ze de 4 maanden daarna nauwelijks gedaan en maar janken) Nu is ze uitgegroeid tot een prachtige meid al zullen we haar de komende maanden niet veel zien, ze heeft namelijk haar felbegeerde laptop gekregen dus kan ze eindelijk net als haar zus in bed msn-en, hyvessen, mailen en natùùùùùùrlijk huiswerk maken. Het huis is versierd in 16 stijl en ik breng haar vandaag voor 1 keer naar school. Goh 16......

(en iedereen mag het weten, dus een groot bord op het raam)

6 reacties:

elbakero zei

Gefeliciteerd!!!!!!!!

MissNonsens zei

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne en gezellige dag gewenst!

Tummetje zei

Gefeliciteerd!!!
Geniet er nog maar lekker van. Voor je het weet zijn ze de deur uit!

Simone zei

Gefeliciteerd. Wat zal ze zich groot voelen :p

Smitsky zei

Gefeliciteerd!! Goh ja, ook al 16..

Blondie Power zei

Gefeliciteerd!!!!!!!!