krabbelpret.nl
En dan komt er die heerlijke lange luie zondag waarbij we om 2 uur thuis kwamen van de bruiloft, tot half 4 hebben zitten kletsen en tot half 11 hebben geslapen waarna een heerlijk ontbijtje op bed werd geserveerd. Daarna om half 1 weer in bed gekropen en om 16.45 er weer uit. Toen met Nance in een zeer spontane actie in een keer besloten samen naar Mamma Mia te gaan en ik heb net zo genoten als de vorige keer. Ik wil hem nog wel een keer zien dus wie o wie??? Nu lekker met mijn schatje op de bank hangen met een heerlijk kopje thee en dan maar weer eens slapen (zal wel de halve nacht lezen worden)

4 reacties:

Tummetje zei

Ik ga wel met je mee. Ik heb hem nl nog niet gezien.

The world according to El zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
elbakero zei

En? gaat het al weer een beetje?

Mijn dagboek zei

daar is de zondag voor. lekker luieren . moetje gewoon vaker doen gr mij