Gisteren werd mijn oudste meisje 17 jaar en omdat we vrijdag pas terug kwamen van vakantie vierden we het vandaag. Het was een gezellige dag met redelijk veel visite (voor dat er zoveel mensen op vakantie zijn) en vanavond is ze vertrokken met haar vriendinnen voor nog een weekje camping. Jongste dochter ging nog maar weer eens logeren bij haar pleegouders en dat bracht Bennie op het idee om samen naar de film te gaan. De enige film die draaide was Mamma Mia en ondanks dat ik B. probeerde uit te leggen dat dit een film was met veel gezingzang wilde hij er wel heen. Dochter 2 had niet veel plannen en wilde nog best een keer met haar vader en moeder mee dus togen we met z'n drietjes naar de bioscoop. Onderweg kwam B. erachter dat deze film niet over Abba ging maar afgeleid was van een musical maar hij heeft hem dapper uitgezeten. Ik vond het een geweldige film, als grote Abba fan was de muziek heerlijk en de film was uit het genre "feel good" dus genieten geblazen.

4 reacties:

Tummetje zei

Dus een echte aanrader.

En is je lieftallig man niet in slaap gevallen tijdens de film?

daydreamer zei

Ja, de musical op het toneel was al zo geweldig. Ik vind het verhaal in combinatie met de nummers van Abba echt super. De film stond dus al op mijn verlanglijstje!

Nance zei

Ik wil hem ook zien!

Mijn dagboek zei

als nog van harte gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag. enne mamma mia is het einde het is geweldig .. gr mij