Gisteren dus naar de musical Tarzan geweest en het wel geweldig maar ben het met Nance eens dat Phantom nog steeds de onbetwiste nummer 1 is.
Lees voor een compleet verslag Tarzan

Verder heb ik mijn eerste werkweek er weer opzitten, is razendsnel gegaan maar ik heb toch nog maar een lekker dagje vrij genomen morgen, Bennie heeft deze week nog vakantie en we hebben elkaar deze week nog helemaal niet gezien laat staan gesproken dus morgen nog een dagje vakantie vieren. Nu lukt het me ook niet om een hyperlink te maken van de url van Nance dus ik stop ermee!

1 reacties:

Simone zei

Voor the Phantom was ik nog te jong. Heb nu na 16 jaar eindelijk Les Miserable gezien, 16 jaar heb ik van moeders en zus moeten aanhoren hoe geweldig hij is.

Maar voor mij staat Miss Saigon nog steeds op 1. Die heeft zo'n enorme indruk op me achtergelaten toen der tijd.