Gisteren was de opening van de olympische spelen en ik heb niet alles gezien maar wat ik wel zag was "onze" Prinsen Maxima die fanatiek aan het zwaaien was met een oranje sjaaltje. Wat is ze toch leuk, zit ze helemaal in het oranje te schreeuwen bij het Nederlands elftal en dan trekt ze weer gekke bekken tijdens het koekhappen ze is gewoon zichzelf. Vanaf het moment dat ze zei "dat was een beetje dom"heb ik haar in mijn hart gesloten, nu maar hopen dat we haar vaak zien tijdens de spelen.

Over de spelen gesproken, wat was dat met die enorm lelijke grijze pakken van Nederland?? Ik vond het ontzettend lelijk, grijs vind ik al geen kleur voor ons land maar dan ook nog van die belachelijke gekreukte slecht zittende pakken :-(

Dan is het vandaag ook nog groot feest, mijn zwager Jelle wordt vandaag 44 jaar en dat gaan we vieren dus ik stop nu en ga lekker vlaai eten.

3 reacties:

Smitsky zei

Nah, dat is dus het eerste wat ik dacht. Lijkt wel alsof ze hun grijze pyamaatje nog aan hebben.

Ik vind Maxima ook leuk en hun dochtertjes ook!

Blondie Power zei

I love Maxima! Wat een wereldwijf!

daydreamer zei

Maxima is geweldig en daardoor vind ik WA ook veel leuker geworden. Stonden ze daar samen met hun oranje sjaaltje te zwaaien.

DIe grijze pakken waren inderdaad niets. Ik vond het ook geen uitstraling hebben.