Vanmorgen wilde ik al vroeg gaan winkelen maar nadat Bennie lekker terug gekropen was in bed (hij had dochter 2 even geholpen kranten doen) werd ik om half 11 wakker. Na een ontbijtje zijn we samen de lange in gegaan en hebben voor ons allebei nieuwe kleren en schoenen gekocht. Ook voor dochter 3 een hartstikke leuk stelletje gescoord en daarna nog even de laatste boodschappen gedaan. Toen we gelunched hadden met broodjes beenham zijn we samen de auto gaan wassen en terwijl we daar mee bezig waren kwam Mellony een bakkie thee doen. Daarna lekker spaghetti gekookt terwijl Bennie naar de verjaardag van Klaas was (GEFELICITEERD) en nu gaan we douchen en ons klaarmaken voor een 12,5 jarige bruiloft in Schokkerhaven. Een heel gewone zaterdag maar toch ben ik blij dat er ook wel eens rustigere dagen zijn. (ik word ook een dagje ouder)

1 reacties:

Mijn dagboek zei

het was dus ren je rot en als het maar gezellig was toch gr mij