En dan is het gewone leven weer "bijna" begonnen. De jongste is weer lekker naar school en heeft het prima naar haar zin. Bennie is ziek thuis en is een echte man ;-). De olympische spelen zijn bezig en ik volg zoveel als ik kan. Weet nu alles van judo en je hoeft mij niets meer wijs te maken over koka's, ippon's en waza-ari's. Ik zie de vreugde van de winnaars en het verdriet van de verliezers en ik vind het geweldig. Deze week ben ik ook nog uitgenodigd door een collega voor een Lady'snight en naief als ik ben dacht ik dat het met een groep vrouwen roddelen over mannen en een heerlijke jank film kijken zou worden. Nou niets was minder waar, ik werd van te voren al een beetje uit de droom geholpen door mijn iets wereldwijzere zus maar werkelijk deze avond sloeg alles. Ik wil er niet teveel over vertellen (dit voor de jeugdige lezers) maar wie alles wil weten over geheimzinnige flesjes op het toilet, gevoelloze neuzen, vastgebonden vrouwen en spannende kaartjes moet het me maar persoonlijk vragen of even op de site kijken. Verder nog een groot compliment gehad op het werk en vanavond barbecue-en en dan is deze week weer voorbij.

1 reacties:

daydreamer zei

Ach ja, just a ordinary week, isn't it? Haha...:)