Toen Bennie en ik 12,5 jaar getrouwd waren kregen we een bankje van onze vrienden en deze zetten we toen voor het huis. Jaar na jaar zat ik daar met steeds verschillende mensen het is namelijk een heerlijke loerplek maar vorig jaar kregen we al door dat dit bankje zijn langste tijd wel gehad had en dit jaar storte hij in en had ik dus geen bankje meer. (tranen) Vorige week op de braderie zagen we een heel mooi bankje staan maar omdat ik heel erg nodig moest renden we er langs en gingen op het terras zitten bij de coffeeshop (Bennie dan, ik zat eerst ergens anders) Dus deze week gingen we nog maar eens kijken of het bankje er nog was, hij stond niet meer op dezelfde plaats maar gelukkig iets verderop zagen we de verkoper en de deal was toen zeer snel gesloten en nu staat er dus weer een bank voor het huis. Hij is robuust en prachtig en ikhoop er binnenkort weer lekker op te zitten kletsen met vrienden (mooi weer meebrengen) .

3 reacties:

Blondie Power zei

die is vet gaaf!!!

Smitsky zei

'k Heb jullie alweer zien zitten hoor! Zoals het hoort ;)

Mijn dagboek zei

lekker hoor zo n bankje echt voor de loer . geniet er maar van gr mij