De oplettende kijker had het al gezien, ik moest echt nodig naar de kapper. Maar net als een dokter bezoek stel ik dat altijd zo lang mogelijk uit. Niet omdat ik het niet lekker vind en ook niet om de financiën maar om de tijd, het tekort eraan dan.

Maar gisteren was het dan zover, ben weer keurig gekleurd en geknipt dus de grijze haren zijn weer weggewerkt. Ook de auto moest gisteren een grote beurt hebben en even gekeurd worden. Nu is mijn man een handige Harrie wat auto's betreft dus heeft hij dit samen met een vriend even gedaan en kan onze auto er weer een jaartje tegenaan. Zo zijn ik en de auto weer helemaal winterklaar.

3 reacties:

elbakero zei

zucht, had ik maar zo'n man.

elbakero zei

je ziet er trouwens weer helemaal opgefrist uit :-)

Blondie Power zei

ik ben benieuwd morgen!