Het is natuurlijk hartstikke verstandig om te beginnen met de WW in de week dat je de eetclub hebt en heel veel en heel lekker moet gaan eten. Nu moet ik dus punten overhouden en leef de hele dag al op een minimum aan punten en nu heb ik dus HONGER. Straks nog maar een appeltje schillen. Vanavond is het thema Grieks en wij zijn aan de beurt voor het voorgerecht. Met behulp van lieve collega G. is het allemaal dik voor elkaar gekomen, ze stuurde recepten bood aan om mee te gaan shoppen en toen een product niet voor handen was moest, ja moest, ik naar haar huis komen om het op te halen, aan zulke mensen heb je nog eens wat, die gun je gewoon hun kippenlevertjes met spek ;-). Maar goed wij mogen volgende keer het hoofdgerecht dus ook het thema bedenken en ik ben van plan om het ze flink moeilijk te maken, russisch misschien of toch peruaans........

Aan het eind van dit blog wil ik toch nog even iedereen bedanken voor het meeleven met mijn 820ste poging om die overtollige kilo's eindelijk eens te elimineren, krijg berichtjes en mailtjes, net nog een van iemand die er zelf doorheen zit maar wel lekker met haar blote kont onder de zonnebank ligt, dus bedankt allemaal!!!

4 reacties:

Blondie Power zei

misschien de 820ste poging, maar hierna hoef je noooit meer...

wedden?

The world according to El zei

@blondie power, dikke KUSSSS

elbakero zei

De vorige keer heb je de afvalrace ook gewonnen! Deze keer ook!

Mijn dagboek zei

al was het je 1000 ste poging je kan het . je hebt het al diverse keren bewezen dat je het kan. dus KOMT GOED LIEVERT hou vol .. gr mij