Vandaag zou echt zo'n dag worden waarvan je de avond ervoor denkt, was ie maar over. Druk druk druk, van alles gepland en zoveel te doen. Er moesten boodschappen gedaan worden, dingen geregeld voor de festiviteiten van volgende week en schoencadeautjes gekocht want hoe oud de dames ook worden, iets in de schoen is altijd feest. Gisteravond (vanmorgen) dochter 2 opgehaald bij een vriend en de wekker (telefoon) heel vroeg gezet om een zo lang mogelijke dag te hebben.

Vanmorgen, shit shit shit de wekker niet afgegaan, al vloekend (het potje zou er behoorlijk gevuld van kunnen worden) onder de douche en de kleding nog over het iets vochtige lijf trekken en al struikelend naar beneden, zie ik in de gang de volle boodschappentassen al staan. Ja zegt lief, ik dacht je bent zo druk de laatste tijd en zo moe ik laat haar lekker slapen en ik doe de boodschappen wel even dus heb ik je telefoon weggepakt en je lekker laten knorren. Maar het werd nog leuker want na een broodje zei mijn schat, we gaan vandaag ff lekker weg. Dus wij lekker in de auto en maar zien waar de wind ons bracht. Nu heb ik altijd een keer willen eten in de koperen hoogte en iedere keer als we daar langs rijden zeg ik dat dus. Dus mijn eigenste B. had bedacht om daar te gaan lunchen in het grote draaiende restaurant. Dat deze pas om 5 uur open gaat mag de pret niet drukken. Heerlijk gelunched met een thaise vis salade en de afspraak gemaakt dat we toch heel binnenkort een keer samen in de top gaan eten reden we tevreden naar huis. Toen we later nog wat leuke dingetjes scoorde voor de schoen zei B. ook nog, je hebt het verdient!! Goh........

3 reacties:

Blondie Power zei

wat een lieffie toch weer...

Nance zei

Je hebt het ook verdiend! En je vergeet ook nog dat je voor mijn zo'n fantastisch leuk cadeau hebt gescoord ;-)

Mijn dagboek zei

het is toch geweldig om zo een keer in de watten te worden gelegt.en ik ben het helemaal eens met B . hoor je hebt de laatste maanden al genoeg voor de kiezen gehad. tis ook eens leuk wat met zijn tweeen te gaan doen. ik hoop dat je flink hebt genoten . gr mij