Vandaag op school meegeholpen met Lampionwom, een soort crea bea met natuurlijk materiaal. Ik moest (mocht) helpen met de herfst lampion, een werkelijk prachtige lampion vol met herfstbladeren en glitters. Heel lang serieus blijven is niets voor mij dus aan het eind van het knutselen was ik een beetje aan het klieren met de glitters, zeer gedoseerd want dat spul is hardnekkig, ongelooflijk. Maar groep achters zijn niet zo voorzichtig dus het meisje dat druk bezig was met stoffer en blik om werkelijk kilo's glitters op te vegen keerde zo het hele blik boven mijn hoofd om, het zit echt overal, en jeuken bbbbrrrrr vooral in mijn bh. Heb al een douche achter de rug maar ik glitter nog steeds, ik heb mijn thema voor het kerstfeest gevonden, ik ben de grote vijand van Bond, James Bond, GLITTERWOMAN!!!

krabbelpret.nl

2 reacties:

elbakero zei

Je bent een echte Gemma Glitter!

Mijn dagboek zei

en je blijft die glitters nog weken lang vinden hoor. kruipt overal in .. gr mij