Over vriendschap wordt bij mijn medebloggers regelmatig geblogd. En ik wil eigenlijk niet achter blijven. Toen ik vertelde dat ik een hoge bloeddruk had werd er werkelijk van alle kanten met me meegeleefd en het nieuws dat ik weer bij de ww ging werd helemaal juichend ontvangen en er wordt door heel veel mensen meegeleefd, soms komt die steun uit onverwachte hoek en ik ben er echt door ontroerd. Maar de topper is toch wel vriendin E. ze haalt me 3x in de week op voor een wandelingetje, probeert iedere keer het rondje iets langer te krijgen en neemt geen genoegen met NEE ( en ik probeer het regelmatig). Dus bij deze "lieverd hartstikke bedankt, zoals ik deze week al tegen je zei, iedereen hoort zo'n vriendin te hebben, dan ben je echt rijk krabbelpret.nl

2 reacties:

Mijn dagboek zei

zulke mensen moet je zoeken met een kaarsje.. hou ze in ere meid .
enne je komt er wel weet ik 200 % zeker. succes en sterkte . gr mij

Anoniem zei

Pfff...ik weet er alles van hoe erg dit kan zijn (you know my story), pas goed opjezelf el...en een tip, laat je stressen, dat is de ergste trigger voor hoge bloeddruk.

Gr Maruti

marutibhanot@gmail.com