Zo weer even een teken van leven van mij.
Eens even kijken waar ik zal beginnen.
Eerst maar eens over het nieuws der nieuwsen en wat een schok door de mensheid liet gaan en waar ik nog steeds ontdaan over ben maar waar ik langzamerhand wel begrip voor krijg en waarvan ik alleen maar kan zeggen good luck, voor beiden.
Verder ben ik goedgekeurd door de dokter, jazeker helemaal officieel en ben ik zeker 10 gram afgevallen want er is een kies getrokken dus ik durf wel op de weegschaal vanavond.
Dan nog even een verhaaltje over vriendschap, mijn skat vertelde dat vroeger zijn beste vriend F. iedere morgen een kwartiertje te vroeg bij hem thuis kwam om hem op te halen voor school, alleen maar om te helpen zijn schoenen op te zoeken want die was hij altijd kwijt. Als dat geen echte vriendschap is dan weet ik het niet meer.

3 reacties:

Smitsky zei

Dank je wel wieffie.. zal vast wel lukken.

Ennuh, wat een opluchting he, die 10 gram die eruit is ;)

elbakero zei

En met Sinterklaas dan? Toen was hij zijn schoen zeker niet kwijt ;-)

Mijn dagboek zei

sterkte met je kiespijn.. hoop dat je dat gauw kwijt bent , gr mij