Dr.

Vanmorgen moest ik mijn bloeddruk toch maar weer eens laten meten, ook mijn bloed moest weer geprikt worden dus was het tijd om naar de dokter te gaan. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel om naar de dokter te gaan. Het ligt echt niet aan mijn dokter die is erg leuk, gezellig en meelevend maar bbbrrrr ik vind het niks. Ga echt 10 x liever naar de tandarts als ik daar heen moet ben ik zo ontspannen als wat. Maar goed vanmorgen was het eigenlijk heel leuk in de wachtkamer er zaten een aantal zeer praatgrage vrouwen in de wachtkamer, he gezellig en omdat ik kletsen ook best leuk vind vloog de tijd. Mijn bloeddruk was weer uitstekend 130-80 en een briefje voor het ziekenhuis was zo geprint dus had de dr. best even tijd voor een gezellig praatje. Waarom heb ik er dan toch zo'n hekel aan?

1 reacties:

Blondie Power zei

zie je nou wel?? Nergens voor nodig!!


En gisteravond bij de WW? Hoe was het?