Vanmiddag togen mijn jongste en ik richting Emmeloord om de voorstelling Floddertje te gaan bekijken. Voor dat het begon en we al lekker in de zaal zaten, liepen er mannen rond die vroegen waar is Floddertje, ben jij Floddertje? Ook aan mij en ik wees op Merel en zei, hier zit ze. We hebben genoten van een heerlijke kindervoorstelling. Het was grappig en gezellig om met allemaal kletsende en klappende kinderen in de zaal te zitten. Waarschijnlijk was dit toch wel mijn laatste kindervoorstelling (tot de kleinkinderen komen) want jongste is toch al 11 en begint wat meer naar film en musical te trekken, dus ik heb er maar extra van genoten. Oh ja en mijn haar is weer heerlijk schoon......en toen we in de auto terug zaten zei mijn nummer 3, volgens mij ben ik vaker vies dan floddertje, iets wat ik volmondig kan beamen.

3 reacties:

Blondie Power zei

maar leuk was het wel!!

daydreamer zei

Ja, lijkt me heel leuk, zo'n kindervoorstelling. Misschien moet ik ook maar eens een kind meenemen naar een voorstelling, haha.

Mijn dagboek zei

ERG HE ALS JE ZO N HOOFSTUK AF MOET SLUITEN , DE JEUGT MERKT ER NIKS VAN MAAR ZELF WEL HET MEEST . OP NAAR EEN NIEUW MIJLPAAL GR MIJ