Zo en vandaag dus de 2e dag gevierd, samen met familie super gezellig. Heerlijk gegeten (die broer van mij wordt een regelrechte chef kok) en leuke spelletjes gedaan, van wie hebben die meiden van ons dat fanatisme toch?? En nu is het allemaal achter de rug, morgenavond lekker radio bingo-en en ons daarna opmaken voor het eind van het jaar om daarna een heeel saaie lange januari maand door te worstelen om weer op weg te gaan naar de mmmmmm lente!
Het volgende filmpje gaat over Sinterklaas en is dus al weer een tijdje geleden maar ik wil het jullie niet onthouden, grappig.....

3 reacties:

Nance zei

Deze is echt heel leuk en ik heb ook vreselijk genoten van deze dag!

elbakero zei

Erg leuk filmpje. Volgens mij kan dit nooit wat hij beweert.

Veel succes vanavond en de volgende keer zeker weer samen!

Mijn dagboek zei

EN HEB JE NOG WAT GEWONNEN MET DE BINGO?????????? GR MIJ