Zo ik ben er weer, voel me weer een beetje mens, heb er weer lichtelijk zin in en zing zowaar af en toe weer. Ik heb heel lieve hartverwarmende reacties gehad en dat heeft geholpen. Donderdag, toen ik nog een beetje in de na-weeen zat, waren enkele Kerstfreaks totaal geschokt over mijn gebrek aan enthousiasme om de kerst rotzooi neer te zetten dus heb ik op weg naar Jimmy Woo (ja je moet er geweest zijn) er een sms aan gespendeerd en het thuisfront vriendelijk doch dringend gevraagd de kerst troep van zolder te halen en eventueel neer te zetten/hangen/leggen. Dus toen we midden in de nacht het dorp in reden, zwaaide de kerstman vriendelijk van achter het raam naar ons. We gaan er dus leuke dagen van maken en heerlijk genieten. Nog maar 1 dagje werken en dan 1,5 week vrij, zalig!

3 reacties:

elbakero zei

Whoehoe!

BadBunny zei

Ben blij dat je je beter voelt. Ik vond je idd wat stilletjes de afgelopen tijd. Probeer er lekker van te genieten en alles op je eigen tempo!

Mijn dagboek zei

heerlijk meid je bent er weer..
maar er maar fijne dagen van en geniet van je gezinnetje. liefs van mij .

en hele fijne feestdagen toegewenst gr