Ik ben een beetje depressief, ben al sinds ik ziek ben geweest zo moe en ik moet nog zoveel. Zie overal tegenop dus doe helemaal niks, zucht..... Die rot kerst komt eraan, de kaartjes liggen her en der op stapeltjes en moeten nog opgehangen worden, maar eerst moet ik de tering troep hier op ruimen. Mijn eigen kaartjes moeten allemaal nog geschreven worden. De kerstboom staat nog op zolder en ik heb de moed niet om die eraf te halen, veel te veel werk. Boven moet er nodig eens een schoonmaak diva doorheen die de boel weer eens lekker afsopt opruimt stofzuigt en lapt, zucht...... De hele familie komt hier met oud en nieuw dus er moeten hapjes bedacht worden en dan moet de kerstboom weer opgeruimd zijn omdat we zoveel mensen krijgen dat die er niet meer bij past. De tranen branden me de hele dag in de keel en af en toe wil ik gaan gillen en daarna met mijn kop onder de dekens gaan liggen en de hele rotbende aan me voorbij laten gaan, zucht.....Ik lees alleen maar vrolijke boeken en luister vrolijke muziek, ik begin al helemaal niet aan die zielige kerst meuk maar toch zucht..........

3 reacties:

Smitsky zei

Joh! Doe het gewoon, stap lekker je bed in met een kop thee. Paar boekjes mee en laat de boel de boel...

elbakero zei

Hey, als je nog mensen zoekt voor de kerstversiering, dan weet ik er nog wel twee :-)
Kop op!

Mijn dagboek zei

meid wat is dit . zo ken ik je niet . je bent altijd zo lekker positief.. oke we hebben allemaal wel eens een rot dag. ga lekker onder de douche staan en zeg tegen je zelf dat je de hele wereld aankan. als je bent gesopt voel je je al weer een stuk beter. sterkte. gr mij