6 weken geleden kreeg ik keurig een brief van de gemeente dat ik er aan moest denken dat mijn rijbewijs 2 december afliep en natuurlijk nam ik mij gelijk voor dit nu eens mooi op tijd te regelen.

Dus vandaag (ja ik weet het, het is al 2 december) naar het gemeentehuis, maar eerst even een foto laten maken bij de fotograaf dichtbij. Briefje op de deur dicht, al PIEPERDEPIEP naar een andere fotograaf en weer terug naar het gemeentehuis. Daar hoefde ik maar een half uurtje te wachten en werd me daarna op het hart gedrukt dat ik morgen niet meer verzekerd ben. Nu ben ik dus van alles aan het regelen om vervoer te krijgen op de dagen dat ik echt ergens heen moet, werk en zo en neem me voor om voortaan alles direct te regelen.

5 reacties:

Smitsky zei

Joh! Kan het je nog erger vertellen...die van mij was als 2 maanden verlopen. Poepiegeluk gehad dat er niets is gebeurd ;)

Simone zei

Tja tegenwoordig krijg je die dingen niet meer gelijk mee.

gelukkig kan ik nog even, wel moet mijn paspoort binnnekort er aan geloven.

Nance zei

O o ik zal die van mij eens snel gaan bekijken. Tot die van jou verlengd is speel ik gewoon voor taxi. Ook wel zo gezellig.

daydreamer zei

Oh, ik ken dat, gebeurt mij ook veels te vaak. Ook al neem je je voor dat het niet meer zal gebeuren. Zucht...

Mijn dagboek zei

ALS DIE ECHT VERLOPEN WAS MOEST JE OPNIEUW RIJ EXAMEN DOEN . DIE VAN EEN VRIENDIN WAS EEN MAAND VERLOPEN EN MOEST OPNIEUW LESNEMEN,
HOE ZO ZE WILLEN GELD ZIEN.

FIJN WEEKEND GR MIJ