Het is eindelijk zover, het heerlijk avondje is gekomen. We zijn om half 6 begonnen met gourmetten, hebben daarna lekker ijs gegeten (vanille met caramel saus) en ondertussen de cadeautjes uitgepakt. Het was hier werkelijk huisje weltevree, iedereen was blij met z'n pakjes en in een goed humeur. De grapjes vlogen over en weer, aan de gedichten was een hoop aandacht besteed dus het was echt genieten. Nu zit een dochter boven zich klaar aan het maken voor een avondje stappen (ja moet gewoon doorgaan) een dochter zit druk met haar nieuwe lego te spelen en een dochter zit hier naast me te msn-en met een grote grijns op haar gezicht (vriendje???) Bennie ruimt de laatste troep op met zijn nieuwe cd behoorlijk hard aan (Andrea Bocelli) en ik laat jullie even weten dat ik me nog nooit zo dicht bij Caroline Ingalls heb gevoeld als vanavond, heerlijk!!

1 reacties:

Mijn dagboek zei

het is toch heerlijk als iedereen geniet en tevreden is. daar geniet je zelf het meest van. hou dat gevoel maar vast hoor gr mij