Alweer december, de maand waarin er weer allerlei festiviteiten op het programma staan. Natuurlijk beginnen we met Sinterklaas en dit jaar gaan we dit 2 x vieren 1 x thuis en 1 x bij Bennie zijn zus. Dan gaan we met mijn familie 8 december kerstkoken bij Hemmie's Kitchen en dan gaan we ons alweer opmaken voor de Kerst, toch wel de tijd om je huis eens lekker te versieren en heerlijk te eten (sorry WW). We beginnen met het grote feest in Amsterdam waar we met alle collega's het kerstgevoel in de stijl van James Bond eens lekker gaan beleven. 1e kerstdag blijven we lekker thuis en 2e kerstdag zijn we uitgenodigd bij mijn grote broer uit Emmeloord die, samen met zijn zoon, heerlijk voor ons gaat koken, wees niet bang R. we zullen echt wel meehelpen hoor. En dan is het alweer oudjaar, oliebollen bakken en melancoliek worden over het afgelopen jaar en vooruitblikken over wat het nieuwe jaar ons gaat brengen. In januarie trekken we de broekriem maar weer eens aan want na deze maand ben ik altijd zo'n beetje falliet dus wordt het weer kalm aan doen.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

dit vind ik altijd een heerlijke maand vol gezelligheid en knus bij elkaar zitten en alle zorgen effe vergeten . geniet van je uitjes gr mij