Een heel vrij weekend voor de boeg, maandag ook nog vrij, wat een heerlijk vooruitzicht. Geen spannende plannen, geen ongelukken tegen grote forden (raar woord) geen rondslingerende benzine slangentjes, geen kriebelende onderbroeken, geen bibliotheek bezoek, geen kerststukjes maken, geen klusplannen, nee niets van dat alles. Ik ga gewoon een lekker saai rustig weekend beleven. Samen boodschappen doen, cadeautje kopen voor dierbare zus, chauffeur spelen voor de dames die natuurlijk uit moeten, lekker (laten) koken en lekker eten (hoop ik) en vanavond Ik hou van Holland kijken en morgen misschien een dagje naar Bennie zijn zus die in Noordwijk woont, maar misschien ook wel niet. We hoeven niets en mogen alles en dat is heel lang geleden. ZALIG...
Natuurlijk moet ik wel wassen draaien, opruimen, stofzuigen, afwasmachine legen en vullen, en de douche even schoonmaken, kerstboom opzetten en de rest van de kerst meuk neerzetten, maar verder niets hoor.

5 reacties:

elbakero zei

Veel plezier!

Simone zei

ow is dat alles...

Maruti zei

Een mens gedijt het beste in rust en regelmaat :)

Nance zei

Heerlijk zo'n rustig vrij weekend.

Mijn dagboek zei

EN STAAT DE KERSTBOOM AL???? GR MIJ