ZZM

Na de radio bingo waar ik niets gewonnen heb en ik nog even lekker met mijn skat op de bank zat om onze favo misdaadserie "A touch of Frost" te kijken voelde ik mijn maag een beetje in opstand komen. Nu ben ik dus ziek, alweer?? Ja inderdaad alweer, ik sukkel al maanden en nu lig ik dus weer op bed/bank met rommelende onderbuik (netjes gezegd) en maagpijn. Ook skat is ziek thuis met griep dus het is hier heel gezellig :-(. Nu zouden we hier met de hele familie en vrienden oudejaar uitzitten dus ik werd al een beetje paniekerig hoe dat nu allemaal moest, maar mijn zusje de geweldige Nance heeft onmiddelijk alles van me overgenomen en als we morgen beter zijn kunnen we daar de festiviteiten beleven.
Ik wil in ieder geval iedereen een geweldig eindejaars feest toewensen!
www.krabbelme.nl

2 reacties:

elbakero zei

gatsiedarrie, dat is niet leuk zo aan het eind van het jaar.

Snel weer beter worden en natuurlijk jullie ook een hele fijne jaarwisseling!

Nance zei

Ik hoop natuurlijk wel dat jullie komen vanavond want zonder jullie is het toch niet hetzelfde!