Vanavond met mijn broers, zussen en hun en mijn partner(s) naar Hemmie's Kitchen geweest om een kerstkookworkshop te volgen.
We werden ontvangen met een amuse en een kleine salade allebei heerlijk.
Na de uitleg gingen we zelf aan de slag.
We hebben een Eendeborst met balsamicosiroop, Hertenbiefstuk met garnituur, lamsrack met lavendel en abrikozen, gevulde varkenshaas (niet gezien) en Peren uit de oven met walnootcreme en chocolade mousse. Het was heerlijk maar wat nog veel belangrijker was we hebben vreselijk gelachen. Bennie noemde mijn broers meesterwerk de chocolademousse cacao en dat was toch wel tegen het zere been ;-) en toen schudde mijn oudste broer nog ja en toen was het hek van de dam, ik zelf had 2 rode wijntjes op en dat hakt erin als je nooit drinkt dus moest ik wel erg hard lachen en wat zal ik lekker slapen....

1 reacties:

Mijn dagboek zei

als het maar gezellig was. en hoe heb je geslapen??? als doornroosje denk ik . gr mij