Ik ben nu lekker 4 dagen vrij en ik heb 4 boeken gekocht, waarvan ik er al 2 uit heb.
Shopoholic 5 en 1 boek van Vonne v/d Meer (waar ik de 2 vervolgen ook nog van heb). Lezen is echt de grootste hobby die ik heb en ik ontspan er heerlijk van, maar ik gun mezelf er niet altijd tijd voor, maar deze dagen ga ik lekker ontspannen.
Gister (zondag) voor het eerst bij elkaar gekomen om de Tollebeker revue door te spreken, lijkt hartstikke leuk, maar wordt nog een boel oefenen (verheug me erop) het enige minpuntje was deze dag dat ik met een kopje gloeiend hete thee langs iemand liep, deze mij aanstoote en nu heb ik een grote brandblaar op mijn buik. Na het oefenen samen met Nance even 8 kilometer gewandeld, weer vreselijk gelachen. 's avonds bij mijn broer (de beroemde fotograaf) langs geweest en Nance en ik hebben eindelijk pokeren geleerd!!! Vandaag lekker uitgeslapen en straks gaan we even naar Emmeloord kraaltjes kopen en ik geloof dat Nance nog een poker doos wil scoren.

4 reacties:

elbakero zei

Dan moeten we de klaverjasavonden maar afschaffen. Gaan we met z'n allen pokeren.

The world according to El zei

Mij heb je

Nance zei

Lezen vind ik ook heerlijk. Verheug me dan ook erg op Shopoholic. Het pokeren was echt leuk dan kunnen we gauw eens doen met mijn luxe koffer. We kunnen wel eens een avondje plannen.

Smitsky zei

Volgens mij heb ik laatst dat dikke boek te leen gekregen van je. Van die shopoholic.. Ga er dus heel rap aan beginnen.

Dus aan de pokerij.. is dat makkelijker dan klaverjassen?

Voor mij dan ;-)