Via via had The Nance gehoord dat er iedere dinsdagavond karaokeavond is in 't Haventje op Urk. Natuurlijk moesten wij ons daar even van verzekeren, dus met een auto vol vrouwen hup naar Urk. Het (valse) gezang kwam ons al bij de deur tegemoet en binnen 5 minuten hadden we de eerste microfoon al in ons bezit (er waren er 2) en binnen een kwartier hadden we nummer 2 ook! Natuurlijk moesten we af en toe we een afgeven aan iemand die ook zingen wilde, maar aangezien er misschien nog 10 - 15 man zat, viel dat reuze mee. Bij Nancy moesten ze de microfoon ongeveer uit haar hand beitelen aan het eind van de avond, die zat met haar rug naar ons toe in haar eentje gezellig mee te zingen met alles wat langskwam, de enige keren dat ze zich omdraaide was als er een nieuw nummer gekozen moest worden. Ik heb nog geprobeerd een polonaise in te zetten, maar met zo weinig mensen (ik geloof ook niet dat Urkers er van houden) viel dat niet mee, dus deed ik hem maar in mijn eentje, ook leuk. We hebben in ieder geval weer een heerlijke avond gehad en deze was zeker voor herhaling vatbaar. Vanavond weer een weegmoment (later meer) en H-J gaat ons samen met Ron de fijne kneepjes van het pokeren bij brengen, want dat wordt na karaoke onze nieuwe verslaving.

3 reacties:

Nance zei

Het was harstikke gezellig! Dit is zeker voor herhaling vatbaar dus ik zou zeggen kies maar een dinsdag en ik ben er bij ;-)

elbakero zei

Meedoen aan The X factor volgend jaar lijkt me!

Anoniem zei

Komt me bekend Elle, Nancy en de microfoon...
Maar jij kan er ook wat van.
Maar gezelligheid, daar gaat het om.