Soms heb je met kinderen echt alles tegelijk. Over het algemeen heb ik best makkelijke, lieve kinderen en heb ik er weinig werk van (als iemand dit tegen ze zegt ontken ik natuurlijk dat ik het gezegd heb) maar op dit moment houden ze me wel bezig.
Kimberley mijn oudste is ziek, heel erg ziek, ze houdt echt niets binnen en heeft hoge koorts. Op dit moment herken ik echt mijn eigen kind niet, ze wil het liefst dat ik bij haar in de buurt ben en is zeer aanhankelijk, nou iedereen die haar kent weet dat ze absoluut niet zo is.
Natascha is weer een ander verhaal, we werden net gebeld door de middelbare school waarvan we hopen dat ze over 3,5 jaar Natas een Havo diploma gaan geven en ze vertelde dat Natas vorige week 2 x uit de klas was gestuurd omdat ze haar engelse boek niet bij zich had, vandaag kwam het hoge woord eruit HET BOEK IS KWIJT gggrrrrr, dus nu kunnen we een nieuw boek dokken. Dit zou niet zo erg zijn als dat het eerste was wat Natascha kwijt zou zijn geraakt maar het is iedere keer wat, laatst is ze nog 20 euro verloren in de lange nering, zucht...
En dan Merel, Zij heeft besloten om niet meer vrijwillig in haar eigen bed te gaan slapen, bij ons is het veel lekkerder, maar we hebben maar een bed van 1.40 breed, normaal breed genoeg maar met z'n drieen?? Dus we zitten iedere avond met een huilend kind dat verschrikkelijke buikpijn heeft, of een nachtmerrie heeft gehad (ook een legitieme reden om bij ons in bed te mogen) Ik heb nu een afspraak met haar gemaakt, als ze 's avonds zonder zeuren naar bed gaat en er niet meer uitkomt dan krijgt ze een stikker, na 10 x mag ze een klein cadeautje uitzoeken of na 25 x een groter cadeau, komt ze wel dan wordt er een stikker afgehaald. We hebben dit al eerder gedaan en het werkte toen prima, maar hopen dat het nu weer zo gaat....

4 reacties:

elbakero zei

Het is altijd wat met de kids. Hopen maar dat Komberley snel beter wordt. Natascha was natuurlijk te bang om te vertellen dat ze het boek heeft verloren. Uiteindelijk kom je er toch wel achter. En dat met die stickers doen wij ook wel eens. Het helpt inderdaad. Is die foto in Verona gemaakt?

The world according to El zei

Ja er is altijd wat, de foto is inderdaad in Verona genomen, kon tot mijn schaamte geen rexcentere vinden waar ze met z'n drieen op staan, maar deze is wel leuk toch?

Smitsky zei

Een heeeeeeeeeeeel breed bed kopen?

Zieke Kimberley bij jullie op bed? Dan kunnen Mereltje en Natas er ook nog bij. 's Avonds voor het slapen gaan, Natas geheugensteuntjes leren? Kan allemaal in het grote bed ;-)

Ja ik l*l weer, ik weet het.. Je zal er maar mee van doen hebben.. Kimberley beterschap!!

Tummetje zei

Beloningssysteem werkt meestal!!!! Nou maar hopen dat het ook dit keer weer werkt.

Beterschap voor je oudste dochter.

Tja, ik ken dat geklungel van je middelste. Ik was zo ook.