Vanavond is het zover, mijn feestje bij de weight watchers..

En ik moet eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk spannend vind, dus ik ben heel erg zenuwachtig. Misschien stel ik me er wel veel te veel van voor of, nog erger, te weinig, maar het belangrijkste is wel dat ik er ontzettend veel zin in heb, vind het toch echt erkenning voor een jaar heel erg mijn best doen. Samen met Nancy heb ik gister een kek afkledend outfitje gekocht, met sieraden en zo'n sexy strakmakende onderbroek, hoge hakken erbij en ik ben er helemaal klaar voor. Maar spannend blijft het......

4 reacties:

Nance zei

Leuk he! Ik vind het ook spannend hoor. Het is zeker een schouderklopje voor je prestatie. Eentje die je zeker verdiend!

Blondie Power zei

Kom op!! Het een feestje!! Ter ere van jou!! Super man!!

MissNonsens zei

Go Elly, go Elly!
Dit is een enorme prestatie en daar mag een feestje voor gevierd worden!
Plaats je ook nog een foto van je nieuwe outfit?

Smitsky zei

Geniet lekker van je feessie...en de plaatjes krijgen we gauw te zien, toch?